Stockholms regn

Hej vänner! Just nu sitter jag i en fullpackad lastbil på väg till Stockholm. Mamma var hemma och hämtade mig idag, så åker vi upp en dag tidigare och övernattar i nya stallet, så har vi inte så långt till Tierp imorgon. Skönt! Fia är snäll och tar hand om hästarna som är kvar hemma medan vi är borta. Har haft en mycket bra dag annars! Körskolan gick bra, jag har blivit bortskämd med att få tårta av världens bästa extra familj, som jag säkert ätit upp halva av för att jag inte orkade göra lunch och för att den är så otroligt jäkla god! Sedan har jag hoppat igenom en trekombination med en högsta höjd på 120 några få gånger på Bella och Curre för att stämma av så att de är uppmärksamma inför helgen. Det var inte riktigt min dag, men de skötte sig som de alltid gör! Så roligt att få ha så fina och glada hästar! Imorgon bär det av mot Tierp för 2 dagars tävling och på söndag sätter vi kurs mot Rekasta för att hinna träna för Lotta innan SM. Ska bli väldigt roligt då jag inte tränat på länge :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0