Sömnig morgon

God morgon på er! Oj vad segt det var att gå upp idag, helt sjukt! Förstår mig inte på det här! Har varit så nästan hela sommaren... Förra året hoppade jag minsann upp halv 6 av mig själv och nu orkar jag knappt gå upp halv 7... Detta gillas inte, livet!

Sitter i alla fall vid ett tyst frukostbord nu och hästisarna håller för fullt på att få i sig deras också. Efter frukosten ska jag ut och skritta dom lite runt anläggningen så de får bekanta sig lite med miljön, framförallt Bella som lätt blir så spänd när man är på nya ställen, framförallt första dygnet. Sedan ska det så klart fixas i stallet och runt lunchtid kommer Bellas framhoppningsklass starta. Hej så länge! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0