Hej då Värmland

Nu rullar vi med en full lastbil mot Henriksdal och årets utomhus SM :-) Måste åter igen ursäkta dålig uppdatering, men eftersom jag bor själv hemma på stora gården nu sedan en tid så är det så mycket att hålla koll på och göra precis hela tiden, så jag har varit rätt utpumpad på energi när kvällarna kommer, och igår gick ju hela dagen åt till förberedelser.

Igår longades hästarna bara och imorse red jag dom på backen i ca 35 minuter var innan vi stack iväg. De var väldigt fina båda två idag och jag checkade igenom gas, broms och lydnad med ett lågt blockhinder med bommar på vardera sida, på 11 meters avstånd. Varierade 2,3 och 4 galoppsprång vilket de gjorde fantastiskt! Så jag måste säga att de känns väldigt bra och jag åker ner med världens bästa känsla! :-) Vädret har även börjar sprick upp nu så vi färdas i ett soligt land. Härligt! Hoppas det håller i sig hela veckan! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0