Besvikelsen står över ett kast

Hej vänner! Gud så besviken jag har varit efter finalen idag. Det hände inget katastrofalt, utan hon hade bara två nedslag helt enkelt, men jag har varit så himla besviken ändå för jag vet att jag kunde ha gjort det så mycket bättre och få henne att gå runt med i alla fall 4 fel.

Men nu har det gått en stund och jag har fått svälja besvikelsen och tänka igenom och mår helt klart bättre. Är så glad för hur fin Bella har varit denna helg! Hon har verkligen överraskat mig på många sätt! Så jag får helt enkelt ta med mig det och orden som John Whitaker en gång sa till Malin, som Niklas påminde mig om idag: Du kommer alltid förlora 90% av alla starter du gör, så det är ingen idé att deppa!

Grattis även Niklas och Caral till 4:e pris och Emma och Titan till 5:e pris! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0