Vägarnas kung

Som ni har fått en liten hint av tidigare så har jag ÄNTLIGEN börjat på körskolan. Väldigt roligt! Jag har tagit mina första körlektioner, och hur bra går det inte? Har fått mycket beröm av min körlärare som tycker jag kör väldigt bra, och sist så gjorde vi bland annat stopptest. Lite skojigt måste jag säga! Och då fick jag även reda på att jag har väldigt bra reaktionsförmåga. Alltid bra att veta ;)

Nästa gång jag ska köra så är det stadskörning som står på schemat. Då får vi se hur många människor jag kommer lyckas köra ihjäl på 1 timme.. Hehe. Största farhågan: Ja! Nej det ska nog gå bra. Så snart har ni förhoppningsvis mig och skodan själva på vägarna. Så snart får ni allt se upp! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0