Strömsholms knoppar

Hejsan vänner! Ursäkta för dålig uppdaterig, men nu har livet varit så där hektiskt igen, med massa beslut i bagaget. Men nu är allt lugnt och skönt igen. Igår hoppade jag alla hästarna, använde endast ett travhinder, som de alla gjorde mycket, mycket bra! Runda och försiktiga. Sedan rullade vi bort yrs bommen och tog det i galopp några gånger, där jag kunde rida fint intill och fick önskad respons, SÅ fina!

Nu står vi och gör i ordning Bella för att sedan åka vidare på tävling i Strömsholm. Har blivit inringda till Div.1 laget, så idag hoppas vi på vinst! Hoppas verkligen Bella kan hålla dig intresserad, i och med att det inte är så högt, så vi kan göra en bra insats för laget. Men hon brukar ju kunna briljera, eller hur? ;)

Annars måste jag också meddela att körningen går sjukt bra! Övningskörde med mamma här om dagen till Kristinehamn fram och tillbaka. Det är fascinerande hur mycket folk kan gasa upp och sedan panik-bromsa på en helt rak och fri väg. Men det var skönt att få köra lite motorväg i alla fall, så kul att få köra på lite med den där lilla Skoda jäkeln.

Igår hade vi även myskväll hemma hos Emma, en riktig toppen kväll! Nu är Belle färdigknoppad så nu ska jag in och borsta vidare, hörs sen! Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0