Hal student

God kväll vänner! Hann knappt komma hem innan jag gav mig iväg igen. Steg upp tidigt idag för att åka på risktvåan, alltså halkan. Så nu är det avprickat också, kan ni alltså förstå hur nära det är till uppkörning och uppskrivning nu? Det enda som krävs nu är tid till att avsluta det hela.

Annars har jag firat min Valborg med att skriva en hel bunt med studentinbjudningar, äntligen färdig! Har sådan skrivkramp att jag är färdig att amputera armen här och nu. Låter dock bli för det blir så svårt att hålla i tyglarna annars. Känns också väldigt skönt att få några saker på måste-listan avprickade än att befinna sig i det redan överflödiga alkoholvimlet. Nu ska jag krypa ner i min varma, härliga säng medan ni dansar vidare. Glad Valborg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0