Träning Lotta 7/9

Kilade iväg med 5-åringen (alltså Cordelie) och Curre(!) till Kumla för Lotta träning. Måste även denna gång uttrycka min lycka över att träningarna börjat igen! Lotta är ju bara bäst helt enkelt! Båda hästarna var så galet, galet, galet super fina idag! Allt bara satt! Cordelie fick avsluta på en bana upp till och med 120cm, vilket var första gången för oss tillsammans, men det satt ju som en smäck! Hon hoppade verkligen så himla fint! Finaste Corran-lie! Och sedan var det Mc Skurt. Alltså WWOOOOOOWWW!!! Finns inte ord! Nej, tänker inte ens ge mig på en förklaring, för så WOW var det! Det var första gången han hoppade högre än ett block sedan 5 Juni, och gissa vem som tyckte det var kul? Woohoo sa det! Och någon gjorde allt på bästa sätt. Inte ett enda fel. Sådan är han, min bästa. Felfri.

Alltså måste bara få skriva det en gång till. WOW. Lycklig!!!


Min bästaste bästa! Fina buspojken min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0