Tävling Gävle 2-3/9

Åkte iväg med Cordelie och Bella till Gävle. Det var Cordelies första meeting. Hon fick dock bara hoppa två dagar eftersom det inte fanns klasser för henne sista dagen. Hon skötte sig verkligen hur bra som helst, hoppade helt galet! Första rundan blev dock lite busig eftersom hon tyckte att allt var jätte konstigt, och så hoppade hon så högt så jag var tvungen att lägga en volt.. hihi. Men sedan fick vi revansch. Bella har också varit helt galet, galet fin! I sista 140 gjorde vi en sådan tok bra runda och hon hoppade såå fint med ryggen! Droppade dock tre, när hon hoppar som bäst, i och med att hon är för svag och blir lite obalanserad när hon hoppar på ett sätt hon inte är van vid. Men sundan var så sjukt bra!! Och jag känner att jag själv börjar ta mig tillbaka till rätt form igen. Härligt! Mycket, mycket nöjd med helgen!

Fredag:
Cordelie:
1m - Bed.A, avd.b, 15 fel
110cm - Bed.A, avd.b - debut, 0 fel + rosett

Bella:
135cm - A:0+A:0, 4 fel

Lördag:
Cordelie:
1m - Bed.A, avd.b, 4 fel

Bella:
140cm - A:0+A:0, 0+4 fel, 4:a

Söndag:
Bella:
140cm - A:0, 12 fel


Härligt vacker bild.. hihi. Cordelie på sitt första meeting!


Bell på prisutdelning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0