Soligt

Halloj! Imorse red jag ut på Cruise. En mycket trevlig uteritt, dock lite mer backning än vanligt. Han stannade nämligen lite längre bort än vanligt idag, uppe vid grannstallet. Men annars var det väldigt mysigt. Pigga och glada var vi och som plus i kanten var det överflödigt med solsken ute. Tokhärligt! Det blev en väldigt bra start på dagen! Resterande två har vila idag, Cordelie med sin stora, rangliga kropp och Bella eftersom hon nyligen varit på vet.check.

Nu under eftermiddagen, efter skolan, har jag tittat färdigt på Friends with benefits och nu ska jag hoppa upp och träna en sväng innan det är dags att plocka in hästarna. Sedan bär det av mot Timsbron till Bylockarna. Där blir jag kvar tills imorgon. Tjing!


Curre i Högbo i våras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0