Slutet

Tjabba jabba! Hos Nyberg råder största höstiga känslorna. Blir så galet sentimental och blir riktigt "tonårig" emellanåt. Både älskar och hatar hösten. Älskar mest, men hatar verkligen det faktum av att jag drabbas av tillfällig blindhet emmelanåt när jag rider, eftersom det inte finns någon hejd på hur mina ögon i plötsliga situationer tåras till det värsta. Hemskt! Men det är bara glatt att bita ihop, även om det är lite knivigt när det blir så mot hinder, som det så klart oftast alltd blir också.. Hur var den där skidglasögonidén egentligen??

Idag har det inte hänt så där värsta mycket måste jag säga. Åt faktiskt en påse godis i eftermiddags i väntan på att få klippa bort riset till hår. Det var faktiskt knappt slitet alls! Mitt minimum på vad som vanligtvis brukar tas av är ca 4cm. Så ofta befinner jag mig hos min vän frisören. Men idag var det ungefär 1cm bara. Känns bra måste jag säga. Annars har jag ju ett nytt True Blood avsnitt att se på. Men jag skjuter upp det. Det är ju sista avsnittet för denna säsong. Vill inte riktigt att det ska ta slut. Nu. Hur ska mina måndagar se ut utan den vanliga True Blood-orgasmen? Alltså det är galet vad bra det är. Och så är det helt plötsligt säsongsavslutning. Mitt i höstrusket! Fy! Oförskämt!

I helgen bär det av mot Karlstad för tävling. Ska bli så himla roligt och galet skönt att sova i sin egen säng varje dag. Lite lyx så där. Längtar somn bara tusan!!

Nu ska jag och Bruce gå och lägga oss. Är så mysigt att vaggas in i sömnen av hans fina toner varje kväll. Tjing Folks!


Kommentarer
Postat av: Annie

Lugn denise ja har alla säsonger på datorn ;)

2011-09-12 @ 22:53:05
Postat av: Alma Ranebo

Jag ska också till Karlstad! :D

2011-09-13 @ 09:51:31
URL: http://almaranebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0