EM i hoppning

Alltså seriöst! Förut stog jag hemma i huset i skogen och såg ut som den värsta tänkbara fotbollstönten med armar och ben åt alla möjliga tänkbara håll och kanter och bara skrek: JAAAAAAAAAAAA!!!!! när Roffe gick i mål. Det var så jäkla, jäkla, jäkla bra! Han rider ju som en jäkla gud, så det blir ju nästan magiskt! Är som världens sporttönt nu när EM är. Tyckte svenskarna red väldigt bra idag och det var verkligen snöpligt för Eckermann att få trampet i vattnet (även om jag inte ens såg hur stort trampet var eftersom det var paus då :@) när han ändå var nolla på "hinder". Men starkt jobbat i alla fall Sverige, ni gör mig stolt!

Nu sitter jag nyduschad i fotöljen och ska springa ner och hämta ridkläder och en kvällsmacka så fort jag bara publicerat detta inlägg. Imorgon åker vi till Karlstad över dagen med Curten och Cordeliean. Ska bli galet roligt! Nu måste jag sätta fart, upp tidigt imorgon. Tjing!


Rolf-Göran och Ninja gjorde dagens bästa resultat av svenskarna och en av dagens bästa rundor enligt min mening.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0