Tävling Strömsholm 21-23/10

Åkte och tävlade med Curre och Bella. Gick både bra och dåligt. Jag ställde till det mest, både för mig och hästarna, men det var heller inte alltid det dåliga på mitt konto, även om det var mycket på mitt. Båda hoppade väldigt fint, men var kanske lite väl oförsiktiga emellanåt. Bella gick fantastiskt bra på lördagen och hade ett pet i GHS-kvalet och var med det en utanför att komma med till 145an. Surt sa räven, men det kommer fler tävlingar som tur är ;) På söndagen bytte vi tillbaka till ett vanligt bett på Curre och BAM, han var super fin! Hoppade som en kanonkula och var allmänt fin bara helt enkelt. Jag har så himla fina hästar! Galet att man kan bli helt lycklig av den vetskapen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0