Tävling Kumla 30/10

Åkte med 5-åringarna på tävling. Hoppade endast 1m eftersom det började 2 och var ganska mycket starter. Började lite galet med oorganisation där jag glömt kavajen hemma och inte hade en enda ridvänligt tröja med mig. Mamma lyckades till slut skaka fram en alldeles för stor fleecetröja som fick gå. När det sedan var min tur att starta uppfattade jag en annans namn, vilket i sin tur blev lite tokigt det med. När jag till slut i alla fall äntligen kom iväg till start tycker jag att jag gjorde en stark insats med Sessan som jag satt på för 6:e gången och inte ens hoppat ett enda 1m hinder på innan.. båda hästarna nollade, gick väldigt jämt och rytmiskt samt hoppade fantastiskt! Är fortfarande helt lycksalig och kan inte förstå att jag har så otroligt fantastiskt fina bebisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0