Mobilblogg - Vetlanda

Nu har vi landat i Vetlanda och sitter och myser lite i lastbilen. I helgen har vi tagit med oss Cruise och Cordelie, och det är även därför vi valt att åka till Vetlanda och inte Örebro, för att Cordelie ska kunna åka med. Imorgon börjar tävlingarna inte förens kl.2 och jag har stora förväntningar på helgen. Hästarna har kännts roligt fina hela veckan, och jag har haft roligt bra pejl på min egen ridning också, så jag hoppas verkligen det lyser igenom i helgens rundor och resultat. Nu ska jag grabba min isfolket bok, som jag längtat! Hörs under helgen, tjing!

Kommentarer
Postat av: Agnete

Jasså!! är det där du är! Lycka till då!!Kram

2011-11-03 @ 20:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0