MB: Trött som få

Tjabba! Nu är jag helt färdig! Har varit full rulle hela dagen, som vanligt. Upp till skolan, prov och hem för att rida 4 hästar. Åh, mina hästar! Blir helt varm av kärlek när jag tänker på dom! Idag gick dom helt underbart alla 4, och jag kan knappt bärga mig innan helgen är här. Är så galet, galet tävlingssugen nu när de går så bra! Hoppas verkligen det kommer att avspegla sig på resultaten denna gång. I den aktuella ställningen inför Scandinavium så ligger jag just nu på en 13:e plats, där 16 kommer vidare. Några är även dubbletter, så har till och med någon plats till godo. I helgen tävlar vi i Billdal, årets sista tävling samt 3:e kvalet utav 5 till Scandinavium. Håll alla tummar och tår för oss! Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0