Väldigt Denise Birgitta Margareta Nyberg

Sitter här i mitt rum och känner hur motivationen till att packa är lika med så mycket noll den bara kan bli. Och inte är jag sugen på tanken på att putsa på alla äckliga grejer inför Norrköping imorgon heller. Träffade verkligen världen monsunregn med Curre idag, så det finns ju att göra imorgon. Baksidan med att ha häst och vilja vara fin och ha bra och hållbara grejer måste väll också komma fram någon gång. Jag kan ju faktiskt inte bli bortskämd med att ha en solskenshistoria hela tiden. Lite pisk ska jag allt ha också! ;) Är helt nöjd med hur tävlingarna har tagit frat nu igen i alla fall. Är så sjukt roligt och jag bara längtar mer och mer till varje tävling, även fast jag börjar bli lite nervös för att åka ut i smeten mer och mer nu. Är ganska så skönt att bara vara halv-osynlig också. Åh, så mig! Vill vara bäst, men helst inte ha ögon på mig. Herregud, jag håller ju på och lär mig bara, klart man får göra missar och rida dåligt vissa perioder. Men det är svårt att intala sig själv det när man väl står där. Jaja, så dåligt går det ju faktiskt inte. Jag tycker tvärt om, att det går väldigt bra för mig. Jag är verkligen otroligt lycklig lottat som har så himla fina hästar som jag har. Dom är verkligen världens finaste! Mina älsklingar!

Så nu har jag fått ur mig lite snurrkurr från skallen också. Räcker gott och väl för denna gång. Ska bli väldigt kul att åka till Norrköping i helgen i alla fall, även om det blir utan min nya kick-ass groomer Emma, som jag hade turen och lyxen att få ha med mig till nykyrka. Fler sådant engagemang min lilla bondeflicka! ;)

Nej, nu ska jag faktiskt göra mig en tekopp och lägga mig och läsa. 15e boken nu, sjukt spännande! God natt folks!


Allra första isfolket boken. Åh, kan verkligen inte sluta läsa!! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0