Tävling Norrköping Horse & Pony Show 19-22/5

Var borta och red "lilla rundan" på dem båda. Om jag förra inlägget skrev att det kändes som Bella och jag hade en svacka, så var inte det fallet i helgen. Hade verkligen känsla och flyt, och vi hamnade till slut i finalens omhoppning, där hon tyvärr var trött och jag blev lite väl ivrig. Resultatet blev därefter, men flytet hade vi kvar. Curre fick däremot debutera 140cm, eftersom man ändå bara fick ha 1 häst i finalen. Det var en lång bana att börja med, men snäll och behaglig att rida. Resultatmässigt kanske det inte ser så bra ut, men det var egentligen en jätte bra runda! Det enda som var, var att det blev lite plockepin på en linje för att han blev så galet stark, men det rättade upp sig fort och sedan var han strålande igen! Det var så himla, himla roligt, så nu vill jag bara rida ännu fler. Ge mig! Har varit en mycket bra helg med mina fina!


Torsdag:

Bella
125cm 0 fel, 13e (kval 1)

Cruise
125cm 0 fel (kval 1)


Fredag:

Bella
130cm 0 fel, 15e (kval 2)

Cruise
130cm 8 fel (kval 2)


Lördag:

Cruise
140cm 16 fel. Debut


Söndag:

Bella
130cm 0+16 fel, 6a (Final)







Fina flickan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0