Young Folks

Igår hade jag ett hus fullt av knäppa flickor. Vi hade mycket roligt tillsammans och under kvällen skrattades det, åts det och groomades det. Och skrattades lite mer. Det var en riktigt super kväll och jag kan bara tacka alla så hemskt mycket för allt! Speciellt den fina presenten, som absolut inte var nödvändig! TACK!

Idag är det däremot en något sämre dag. Förmiddagen har varit riktigt bra däremot, faktiskt. Hästisarna gick mycket bra och jag har fått lite systr-bror-tid där vi har svängt runt lite i bilen och ätit, vairt knäppa och bara haft allmänt roligt. Första gången för i år som pilotbrillorna åkte på också, och soln sken helt härligt! Kändes mycket fint. Men sedan på eftermiddagen började jag känna mig hängig och jag börjar verkligen känna mig sjuk nu.. Plus att solen försvann och det blev kallt.. Så nu sitter jag och vilar i min säng med våran nya lilla familjemedlem, som jag inte ens kan kalla hund. Hon är som en miniatyrbjörn. Så det får hon vara helt enkelt. Miniatyrbjörnen.


Mina flickor


Doris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0