On the road again

Härliga sol! Nu är det verkligen vår, det går inte att säga annat. Genast blir man piggare ändå, och det är verkligen hur skönt som helst! Idag händer det en del i mitt liv. Först har jag såklart gjort stallet i vanlig ordning och det som följer på detta är:
- Plugga matte (och svenska??)
- Rida Comedie, när banan tinat upp om ca 2 timmar.
- Städa iordning på rummet
- Packa och gjöra iordning hästarna för ridhuset med Fija och Ida.
- Putsa och packa inför imorgon
- Umgås med Fija (om båda hinner)
- Egen träning
- Diverse må-bra-saker, som att äta för att jag inte ska dö hihi :)
Så jag tänker mig att jag ska sätta igång på en gång. Måste leta efter min kamera också, som jag kom på att jag inte har en aning om vart jag har den. Så typiskt när jag vill ut och ta fina kort på busarna i det härliga vädret.. Och så måste den ju med tills imorgon, då är det ÄNTLIGEN årets första start som gäller för min del. Ska bli så jäkla roligt! Har halvt längtat ihjäl mig, så jag hoppas att både jag och hästisarna sköter sig :)
Men nu måste jag sätta igång med allt. Tjing!


Snart är det dags igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0