Spirit in the night

Tjobi tjobi! På Lerheden sitter just nu en trött och sliten tjej i sin säng och lyssnar på massa gammal, bra musik. Det är alldeles strax dags att stupa i säng. För mig har det varit en skolfri dag, inte för resten av klassen. Mamma är så himla dålig, så jag har fått stanna hemma och sköta djuren.

Idag har hästarna fått sig en varsin, härlig laserbehandling av Lotta. Bells och Curt har lite "halvvila" den här veckan eftersom dom gått mycket (och sjukligt bra!!!) i helgen. Men det tänkte jag inte skriva så mycket om i detta inlägg, utan det har jag tänkt tilldela ett eget inlägg när det finns tid, och så vidare.. Men som sagt, ni kan ju få veta att dom har varit så GRYMT fina i helgen! Blir helt salig..

Min prinsessa fick även hon sig en behandlig idag, men henne red jag innan. Gud så fin hon var! Super fin och känslig för hjälperna, och var inte trälig ett enda dugg! Alltså hon ifrågasatte verkligen INGENTING. Tror nästan aldrig det hänt förut. Hon ska ju alltid diskutera något, även om det så går över på en gång, så måste det alltid vara en liten gång varje dag. Men inte idag! Hon är så duktig och fin min babe. Har längtat mig sjuk över att få komma hem och rida på henne, så det var väldigt härligt och roligt att hon då skulle gå så jädrans bra också! Min fina häst




Dags att vila huvudet mot kudden.. God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0