Kurs

Ja, som jag skrivit redan så var jag ju på kurs förra helgen med Bell och Curre. På fredagen red vi alla för Lotta och resterande 2 dagar red vi för Pether Markne. Det har varit en riktigt super helg och jag har lärt mig, samt har massor att träna på. Hästarna var verkligen super fina och både Lotta och Pether var nöjda och tyckte att jag red fint. Det kändes väldigt bra! Ett annat plus var att det var så himla trevligt folk för övrigt som var med på kursen. Det gör det helt lite roligare ändå. Men det bästa av allt var att mina båda fina gick så himla, himla bra. Dom är så duktiga! Tog med mig världens härligaste känsla hem.


Min fina Currebus
(Tyvärr enda bilden jag har på honom för tillfället, och då äter han, så den är inte så
fin. Men den
duger. I alla fall för mig. För mig är han alltid fin!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0