Fullt upp!

Hallå här ifrån skogen! Nu var det ett tag sedan jag skrev sist, men ska sanningen fram har jag verkligen inte haft någon som helst datorlust senaste tiden.. Sedan sist har det hunnit hända en del. Mamma har fylt år, jag har ridit kurs för Emma och Sylve, vilken för övrigt gick helt smashing!, och jag har även hunnit få mig en lillasyster! Jo, tänka sig! Jag började ju känna mig van vid att vara ensam tjej, men nu kan jag också helt plötsligt säga att jag har en syster. Har inte hunnit vara och hälsa på än, men får hoppas att jag kan göra det inom en snar framtid :) Annars har jag precis tittat min mejl där jag fått en kallelse till högskoleprovet. Tjena, det börjar bli lagom nervöst på riktigt nu känner jag!

Denna förmioddag har jag ägnat mig åt att rida Don, cordelie och Comedie, vilka alla var jätte snälla och duktiga. Det som följer nu, på detta, är lasange och en matte timme i skolan och sedan bär det av mot kumla med Bella och Curten för lektion för Lotta. Fullspäckad men rolig dag! Hörs! /D


Min fina lilla syster :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0