Tävling Norge, Baltic Cup 3-5/6

Tidigt i torsdags morse tog jag, Mats, mamma och Emma + mina två fina hästar bussen mot Epona Ryttersenter i Norge. Det blev min första internationella start på storhäst och jag är mycket nöjd efter helgen. Resultatmässigt inte så bra, men rutinmässigt och känslomässigt hur bra som helst! Hade verkligen världens flyt och hur jämna och fina rundor som helst, men dock en del stolpe ut kan man nog kalla det. Fick alltså inga markanta rivningar, men åkte i alla fall hem med en härlig känsla i kroppen, och jag kan knappt vänta tills jag får hoppa nästa 140 klass nu! Resan fram och tillbaka var dock ingen hit, då den tog 10 timmar enkel resa, men det var absolut värt för att få tävla på deras fina anläggning och bra banor tycker jag. Hade som sagt även Emma med mig och hon var en super groom! Hade en mycket rolig helg med tokigt och glatt folk och galet fina hästar.


Fredag:
Curre:
130cm - 12 fel (kval 1)

Bella:
130cm - 8 fel (kval 1)


Lördag:
Curre:
135cm - 12 fel (kval 2)

Bella:
135cm - 4 fel, 10a (kval 2)


Söndag:
Curre:
120cm - 0 fel

Bella:
140cm - 16 fel, debut. (Final, GP)


Har tyvärr blivit så dålig på att ta bilder, så det blev inga bilder från tävlingen..

Gammal bild på mig och fina Landcruiser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0