Tävling Borlänge 25-26/6

Var iväg med Belle och tro det eller ej, men med Comedie. Ja, henne som jag inte ridit på år och dagar känns det som! Men eftersom vi redan betalt Curtens box och han inte kunde åka med, så kunde ju Comedie lika gärna åka med och hoppa de låga klasserna. Jag känner ju ändå henne så himla väl. Hon skötte sig över förväntan bra, och hoppade SÅ HÄR högt över hindrena hela helgen och Avd.A debuterade dessutom. Med Bella var tanken att vi skulle ridit två 140 klasser, men redan tidigt på lördagen kände jag mig inte alls bra. Speciellt energin låg i botten, så efter att jag kom ut efter varje runda så började jag bara stört tjuta för absolut ingenting. så det kändes inte alls bra att gå in i en 140 då, eftersom jag fortfarande ridit så få. Men på söndagen var hon så sjukt, sjukt, sjukt fin! Fick dock tillbaka henne lite, lite sent två gånger och det straffade sig, men inget större fel och en jätte jämn och härlig runda. Är trots allt mycket nöjd med helgen.

Lördag:
Comedie:
110cm - 0 fel, 6a
120cm - 1 tidsfel

Bella:
130cm - 400-någonting poäng (Poänghoppning) 

Söndag:
Comedie:
120cm - 8 fel

Bella:
140cm - 8 fel


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0