Summer of 11

Så har då sommaren äntligen börjat! Har haft en lugn, varm och skön dag, där jag mest städat och plockat undan överallt och ingenstans. Älsklingarna fick vila idag och bara gå i hagen, vilket dom uppskattade väldigt mycket. Fick dock stå inne och sova några timmar först, eftersom vi kom hem klockan 5.. Vi släppte ut dom andra tre på en gång då, eftersom det var så fint väder, men mina fina blev faktiskt väldigt nöjda över att få komma in och få sova ordentligt. När jag sedan kom x antal timmar senare för att släppa ut dom tittade dom fortfarande sömnigt på mig och undrade vad jag gjorde där, stackarna.. Annars red jag Comedie idag, och det var väldigt roligt för det har jag inte gjort på länge. Hon var så lugn och snäll så, så vi behövde inte diskutera någonting. Både ovanligt och skönt.

Nu måste jag dock hoppa in i duschen, annars kommer jag aldrig upp imorgon! Denna vecka blir det fullspäckat schema, men det ska nog gå vägen. Och på fredag får jag äntligen ett efterlängtat sommarlov. Tjing så länge från skogen!


Fina Comedie förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0