Ray of Light

Nu jädrar vänner! Nu är det sommar! Det vet jag på grund av det faktum att jag flyr undan solen. Ja, jag har aldrig varit en hejjare på att sola. Älskar att vara utomlands och så, men då behöver man bara gå 20 meter för att kunna svalka av sig också. Försökte nämligen på mig en premiärsolning för året idag. Det varade i 1 timme, sedan gick det inte mer! Det är verkligen hemskt att ligga och sola när man inte har något att bada i. Så jag har varit rätt jäkla tråkig hela dagen. Men imorse var jag uppe tidigt med Fia i alla fall. Red Bella och Cordelie, och dom var så duktiga båda två. Curten ser så pigg och glad ut nu också, så imorgon ska jag prova mig på en mycket lätt ridtur igen, och se hur det känns. Hoppas det har släppt nu! Saknar ju min finaste älsklingspojke! På det följer massa gårdsarbete och en powerwalk med hunden är tanken. Men eftersom det ska vara +26 redan klockan 8 imorgon, så måste jag upp ännu tidigare än idag, så alltså är det dags för mig att falla in i en skän sömn nu om jag ska orka. Tjing så länge!


Finaste flugmannen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0