Hard knock Life

Tjoho! Känner mig ganska nere. Huvudet har värkt satan hela dagen och ögat har också värkt som ett jag vet inte vad större majoriteten av dagen, men jag måste äntligen fått ut de som hoppade in där igår, för nu gör det inte ont längre! Men huvudet vill dock inte ge med sig.. Så jag har verkligen legat inne och tittat på film HELA dagen. Har endast varit ute och ridit Bella, longerat Cruise och gjort stallet. Och på tal om film verkar jag ha någon slags filmmani just nu! De senaste tre dagarna har jag tittat på Water for Elephants, Pirates of the Carribean: On stranger tides, Prince of persia, remember me och nu har jag, eftersom jag redan sett slut på alla andra påbörjade serier, börjat se på True blood. Ja, jag vet! Jag är seg som vanligt med att se på det som alla andra redan sett på, men bättre sent än aldrig. Och det är jätte bra! Så idag har jag sett färdigt på första säsongen, och imorgon börjar jag på andra.. Hehe. Men nu ska jag faktiskt gå till sängs. Vill att huvudvärken ska vara borta imorgon, så jag kan pyssla och göra allt som jag skulle behöva göra. Dessutom är det Lotta träning imorgon, och då vill jag ju vara fit for fight så klart. Sleep thight!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0