Det som varit, och det som framtiden erbjuder

Hejsan! Nu hör ni från mig igen. Har varit bort under helgen. I fredags befann jag mig på 50-års kalas hos Lindbloms, de som är nuvarande ägare till Hubbus. Det var Maria som fyllde år, och vi hade mycket trevligt. Sedan har jag varit hos pappi under helgen, och det är så himla roligt att få se dom varje gång. Speciellt de små! Fick även med mig massa nya böcker hem. Wihoo! Så nu har jag att göra under lovet, hihi.

Med tanke på hästarna så fick jag ridhjälp av bästa kusinen i fredags. Tackar och bockar så mycket för det! Sedan red jag själv i söndags när jag kom hem. Bella gick verkligen inte bra. Men jag tror vi hade en liten dåligt dag båda två, för igår gick hon hur bra som helst! Det var verkligen ett WOW-pass. Min fina flicka! Och under tiden som vi har varit bort så har även min älsklingspojke Landcruiser blivit bra, så nu är det äntligen bara att tuta och köra igen! Han visar inga som helst tecken på att ha ont i magen. Hur skönt!

för övrigt så har jag även nu tittat färdigt på alla 3 säsonger av True blood, så nu väntar jag på den fjärde hehe.. Tills dess blir det bokläsning och jag längtar verklien till att komma igång med min egen träning igen, så det tänkte jag klämma in idag. Imorgon är det träning för Lotta, och i helgen åker vi på tävling till Borlänge. Jag ser verkligen fram emot det, så jag hoppas att jag har turen och lyckan med mig!


Älsklingarna på tävling

So long folks! / Denise


Kommentarer
Postat av: jossan=)

Åh True blood, bästa serien^^.

Lycka till på tävlingen!!

2011-06-23 @ 19:32:07
URL: http://jjossann.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0