Tävling Ale/Jennylund 23-24/7

Stack iväg ner till Göteborg för att få lite fler 140 rundor i kroppen och mer rutin inför SM:et. Har sådan himla, himla bra känsla på henne nu, så därför har vi nu fast bestämt att åka iväg på SM:et. Det var endast jag och mamma som åkte, och eftersom det egentligen inte var tänkt att vi skulle åka denna helg var jag efteranmäld. Därför fick jag även bangångshjälp och lite coachning av Emma Emanuelsson. Det var väldigt, väldigt uppskattat må jag säga! Tusan vad hon är duktig på att hjälpa och tipsa om alldeles rätt saker. Det gick otroligt bra denna helg! Hade världens flyt och känsla och jag kunde inte ridit bättre, eller haft bättre rundor. Fick även beröm av Emma som tyckte hon blivit jätte fin sedan sist. Roligt som attan!

Lördag:
Bella:
140cm - A:0, 4 fel 6a

Söndag:
Bella:
140cm - WR, 0+0 fel 3a


Haha snygg putmage. Jag ljuger faktiskt inte när jag säger att det är skärpet ;) Finaste Bell!


Jump Club regerade pallen! Emma som 1 & 2 och Belle & jag på en 3e plats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0