En speciell kille med en speciell plats i hjärtat

Hallå folks! Idag har jag rört mitt ass ut mot Sandö ännu en gång. Men denna gång för att ha hand om en alldeles speciell kille. Hudson Bay heter han eller, som de allra flesta känner honom som, Hubbe. Blev en ridtur ute på det jätte stora gärdet i solen, lite mockning, borst-mys och höpåse-görning. Det var otroligt roligt att rida! Han gick så bra och jobbade så himla, himla fint! Finaste Hubbrik. Kändes som om jag aldrig slutat rida han, fast det var ca 2 år sedan jag satt på honom sist. Världens finaste! De som en gång ägt honom vet vad jag pratar om när jag säger att han har en speciell plats i mitt lilla hjärta och att det inte finns någon som helst som ens kan efterlikna just honom. Han är ett riktigt original. Han är alltför bra. Alltför underbar! Alltför allt. Alltför Hubbe. Världens finaste själ.


Kommentarer
Postat av: Alma Ranebo

Han var verkligen jättefin idag Denise! :D Du får ta dig ut till sandö lite oftare :D

2011-07-30 @ 22:20:37
URL: http://almaranebo.blogg.se/
Postat av: Angelica Bexander

Och uppdatera lite oftare! :)

2011-08-04 @ 21:09:25
URL: http://angelicabexander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0