Kan det blir bättre än så här?

Shit alltså. Om gårdagen var bra, så har den här dagen varit sjukligt kanontoppig! Mums, lät nästan gott. Ovanligt att jag alltid tänker på mat..? hehe. Hur som helst, super dag! Mina älsklingar gjorde både min morgon och sedan hela min dag, skolan bara rullade på idag igen och innan jag åkte hem från bilskolan skrev jag sluttest och ett resultat som blev 69/70, och felet var dessutom ett slarvfel. Ååh, så skönt! Känner mig mer än redo tills imorgon. Men håller det verkligen? Känns som om de senaste dagarna bara blivit bättre och bättre för varje dag. Är rädd för att ett plattfall ska komma när som helst. Så jag är lite orolig. Vill inte att det ska vara imorgon.

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och slappna av lite och somna till Bruce. Ja, imorgon blir nog en bra dag. Det känns som det. Har jag flyt? Jag tror jag har flyt.


/er glada Sweetp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0