Ingen dans på rosor

Åh blir så arg. Blev ingen uppskrivning idag i alla fall. Glömde legitimation så klart! Men mamma var ju med så vi tänkte att hon kunde intyga som målsman, och en av våra grannar var också där så hon kunde bestyrka intygan, men neej, det fick vi inte! Så då sa mamma att hon kunde hämta legitimationen, men att hon inte skulle hinna tillbaka till det började, så hon frågade om jag kunde börja skriva så kommer hon med det, så kan han intyga, och skulle det inte vara jag så kan dom ju bara avbryta och skicka ut mig, men neej! Inte det heller. Alltså vad vi än föreslog, snabba, bra lösningar, så var det bara nej till allt. Han hade lixom redan bestämt sig. Och han var så jävla spydig och en jäkla viktigpetter, så han förstörde fan hela min dag. Okej om han hade sagt lite snällt lixom att nej tyvärr jag får verkligen inte göra så, men han var verkligen inte trevlig. Försökte inte ens! Och bara höll på och köftade mot mamma, bara hallå? Vad har hon gjort? Hon var väll inte viktig nog..? Ååh, blir bara irriterad.. Så nu ska jag beställa en ny tid i alla fall. Hoppas jag kan få en inom 2 veckor, mend det tror jag. 

Nu ska jag gå och bli på bättre humör. Tjing!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0