Du Gör Min Dag

Vilken härlig start på dagen det har varit! Guud så fin Don var imorse! Bara satt och skrattade hela tiden för att han var så himla duktig. Haha, så jäkla knäpp. Åh, alltså kardemumma så fin han var! Min prins ♥

Comedie har jag inte ridit än, utan klockan 5 idag så åker vi till ridhuset istället. Det blir nyttigt för henne. Då ska även Ida med med Olala är tanken, och Malin ska dit med sina hästar också. Annars har jag verkligen inga planer för dagen. Ganska gött ändå.

Igår hann jag med en del. Utöver det vanliga och lite familje-get-together så var jag hos Malin och red Bells. Åh, det var länge sen, och hon var så söt! Sedan skrev jag klart min svenska analys och så har jag sett klart på hela prison break också. Usch, det slutade inte bra. Han kan ju lixom inte dö, det funkar ju inte. Nej bra! 

Nu hade jag tänkt kila in i duschen, för jag fryser som bara tusan eftersom jag blev dyngsur när jag red min fina ponke. Tjing!

Update: Blev inget ridhus eftersom det är isgata. Vill inte hamna i diket, så beger mig ut till Comedie nu istället. Många tänker säkert döda-mig-känsla på grund av vädret, men eftersom jag just nu (och den senaste tiden, och förhoppningsvis för en lång tid frammåt) har så satans svårt att sluta le och bara vara utom mig av glädje och lycka, så berör det mig ingenting. Det skulle för tusan kunna hagla i mitt ansikte, och ändå skulle jag inte kunna sluta le och vara lycklig. Mår så fruktansvärt bra just nu. Allt jag gör lyckas jag göra till något positivt känns det som. Som vanligt gillar jag att beskriva känslan med HÄRLIGT! ;)





Kommentarer
Postat av: emelie stenström

härligt denisan! :D <3

2011-01-24 @ 09:14:41
URL: http://meemeeliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0