11 Januari 2011

Jajemen, skola igen. Hade gärna varit ledig lite längre. Måste bara påpeka vilken jäkla storm det var ute igår! Herregud! Gick inte bra att rida Comedie, hon vart ju bara helt knäpp. Och jag hade inte bästa tålamodet, så får väll ta på mig det lite själv också. Men vi avslutade helt OK i alla fall :) Don däremot. WOW! Han gjorde min dag! Trodde han skulle vara lika knäpp och tokig som Comedie, men han var ju bara hur underbar som helst! Gjorde allt som han brukar ha jobbigt för helt strålande! Gud, jag blir ju lycklig bara jag tänker på det. Min finaste! Dock fick jag känna lite för det när jag red honom imorse. Det kändes att han var trött, och det är väll inte konstigt för han har verkligen gått hur fint som helst nu flera veckor i sträck. Så det är nästan dags.

Efter skolan idag ska jag ner till bilskolan och fortsätta göra repetitioner innan jag åker hem. Önskar att det var B-körkort jag skulle ta. Just nu är det riktigt kasst att vara ett år yngre än alla andra. Tänk om jag också kunde få ta mitt körkort i år. Aja, måste kunna ta mig fram så länge i alla fall. Det är ganska så jobbigt att vara beroende av andras skjuts hela tiden.

 När jag kommer hem sen ska jag rida på min Comediepa, och eftersom vädret är lite lugnare idag hoppas jag på att hon går bättre idag. Och det har jag en stark känsla av att hon gör :) Tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0