I follow You deep sea Baby

Bara en liten första grej, förra onsdagen var det träning för Lotta med Comedie. Gud, hon var helt underbar! Blir helt lycklig bara jag tänker på det! Hur super fin som helst! Älskar verkligen min lilla prinsessa.

Om vi nu övergår till denna dag har det varit riktigt bra! Gick dock inte att rida Comedie, inte ens skritta, för att det var så jäkla, jäkla glas halt ute. Och hon har då 4 brodd runt om, och det gick inte ändå! Helt galet.. Men i skolan var jag och Emma riktigt balla när vi bara briljerade. Senare tog vi en liten fika och efter det åkte jag till Malin och red Bellabusen. Hon gick så himla, himla bra! Hur härlig som helst! Min lilla Bellabus.

Nu ska jag vila upp min axel som gör ondare än ondast. Tjaoow!


Bells


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0