Bara en av många dagar

Alltså finns det något godare än ramlösa citrus? Det är så gott! Kan bli mer sugen på det än allt mumma i världen. Mums för ramlösa!

Kursen med Comedie måndag-onsdag var i alla fall väldigt givande. Det var väldigt roligt och hon började äntligen vända lite mer när hon hoppade. Hon har ju en tendens till att hoppa något platt annars, men hon slappnade till och med av efter ett tag, och då får hon så härliga språng. Min fina häst 

För övrigt har jag nu äntligen lov och vi har även fått lite påökning i stallet. Det är en söt liten sak som är mer intresserad av mat än Cordelie, något jag inte trodde var möjligt. Honom gillar jag. Och snart fyller jag äntligen år! Härligt, härligt. Det är verkligen födelsedagsera för min släkt i februari. Hittils har pappa, Teo, Mats och Linus hunnit fylla år, och jag står näst på tur, sen är det farfar. Helt galet! Och något mer helt galet var att Linus, som fyllde i onsdags, fyllde 20 år! Han börjar ju nästan bli gammal.. hehe. Min fina bror

Nu ska jag krypa till kos med min älskade ramlösa. Dags att stupa i säng!


Längtar att få hoppa i mina tävlingskläder igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0