11 Februari 2011

Helt sjukt vilken dålig vecka jag har haft. Och det är så fult för jag bara skrattar åt det när jag tänker på det. Ändå är jag nära ett psykbryt hela tiden när det går så jävla dåligt. Men nu tror jag att den värsta dagen för denna vecka är över i alla fall, för sämre än den här dagen går nog inte. Alltså verkligen allt har gått fel! Och ändå sitter jag här och skrattar åt bara tanken. Så jäkla knäpp.. Men det känns gött att veta att det förmodligen, förhoppningsvis bara kan bli bättre nu. Goodis! 

Nu känner jag mig färdig att stupa i säng. Ska förmodligen göra något liknanade. Tjing!


Hittade gamla bilder när mamma gjort mig fin i håret. Hon är så duktig och fixig lilla mamma..:






Kommentarer
Postat av: jessicaaaaa

fan va snyggtt!!! :D

2011-02-17 @ 15:30:15
URL: http://carlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0