Vinterdag

Halloj! Idag har jag en riktig vinterdag, alltså när man hinner med allt utan att stressa och bara myser sig igenom dagen. Just nu sitter jag och Doris i sängen och bara har det bra, men ska gå ut i stallet och mocka alldeles strax. Började morgonen perfekt med resterande stallgöra, en väldigt god frukost och julkalendern så klart! För dagen har jag bara ridning kvar på schemat, äntligen! Mats är iväg och skor nu, men när han kommer hem ska vi brodda upp alla hästar och sko det som behövs. Längtar efter två mysiga uteritter på mina stora älsklingar, och småkottarna får nog toka av sig på banan idag, för jag gissar på att de kommer vara rätt vilda! Nu ska jag ta med mig hundarna ut i det fina vädret och göra nytta. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0