Mitt liv springer ifrån mig

Så är det verkligen! Har inte tid med något! Det är därför mitt bloggande är så himla dåligt just nu, det är så himla svårt att hinna och räcka till allt. Lite kortfattat så är det SÅ HÄR mycket i skolan. Under alla mina skolår har det aldrig varit så här mycket att göra någonsin. Imorgon har jag 3 prov och på tisdag 2. Mördar vecka in i det sista! Har trots mycket skola hittat luckor till att kunna rida Crut och Bell nästan varje dag. Så himla härligt! De gör mig så lycklig!!! Har även hunnit handla lite julklappar med mamma, varit på spa i Stockholm med extra mamma Andrea i helgen och imorgon hämtar jag resväskan hos Bylocks och ska börja packa. Så det + plugg + ridning + klippning + julklappshandling + handling inför Cuba + julfirning + eventuellt hålla lektion är det som står på Denises schema måndag-onsdag. Hur tycker ni att det går? Jag vet inte hur jag ska hinna med, men jag får väll förvandla mig till super woman-Denise helt enkelt.

Måste också få avsluta med att säga att julkalendern kickar ass! Spännande värre! Nu väntar sängen, sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0