Lycka

Idag är jag så lycklig man kan bli! Har gått och varit lite butter och olycklig i själen sedan i måndags. Har inte ridit en enda häst sedan jag kom hem från Billdal. Inte en enda! Alltså inte ens suttit på en! Kan ni förstå hur det känns!? Skolan tar över mina vänner. Det är helt skruvat, när man inte hinner rida på 6 jäkla dagar! Idag har vi i alla fall broddat upp dom och jag fick min uteritt + lite sällskap av vildsvin på köpet, och som extra bonus en bock. Det gjorde min dag! Är fortfarande upprymd. Att sätta sig i sadeln är som att komma hem, som man så klyschigt brukar säga. Det känns bara så himla rätt som det kan bli. Nu ska jag mysa ner mig i sängen och vänta på en ny dag. Imorgon kommer vara en toppen dag. Det blir mcket häst, lite minus med matteplugg, julkalendern och så börjar en vecka av en hel årslängtan: Musikhjälpen i P3. Underbar dag! Hoppas ni får en lika bra dag som jag vet att min kommer vara. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0