Balans

Hallojsan! Nu får ni tillbaka henne, bara någon dag innan jag försvinner igen.. Nu är i alla fall all mördar-skola slut för detta år och jag kan inte uttrycka med ord hur skönt det är! Alla julklappar är inhandlade också och det ända som står i min väg just nu är att packa. När det är gjort finns det inget som står mellan mig och resan till Cuba! Även om det ska bli fruktansvärt tråkigt att inte fira jul hemma så ska det bli så himla skönt med lite sol och värme på kroppen. Vi kommer vara borta i 2 veckor, så under den tiden kommer ni inget höra från mig tyvärr. Men försöker hålla det vid liv så nära som möjligt inpå, och efteråt kommer det väll komma upp många fina bilder här. Så runt den 6:e kan ni ju börja titta in igen, efter den 22:a.

Här hemma sker idag julfirning. Blir massa god mat och myspys. Hoppas ni får en bra kväll ni med! Nu ska jag ut och pussa på mina hjärtan och sedan är det dags för lite mat i magen. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0