Work it Work it

Denna dag har varit betydligt bättre än igår. Det börjar gå mer och mer uppåt, precis som det ska efter ett sådant psykbryt hehe. Har i alla fall äntligen hunnit träna mig själv idag. Hur skönt! Det går ganska trögt nu när jag inte gjort det på ett tag, men jag börjar väldigt lätt så att jag inte tappar motivationen heller. Så får jag helt enkelt öka stegvis :) Åh, känns så skönt! Gillar verkligen att träna, när jag gör det i min ensamhet i alla fall för då slipper jag få röda kinder över hur långt efter respektive jag ligger hihi ;) Imorgon är det ju ingen Lotta träning, eftersom det endast är varannan vecka, så då rider jag hästarna inna skolan och sedan på e.m när jag kommer hem så ska jag träna igen. Längtar redan! Det är så himla skönt att komma igång! Så sitter du där hemma och tänker på att komma igång så räder jag till att hoppa upp och kicka some ass!


Peace folks, här har ni en gammal bild på träningssugen tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0