Träningstävling Valåsen 3/8

Åkte iväg med Codelie en kväll på träningstävling. Det var första gången jag red henne borta och hennes andra gång hemifrån. Hon var så duktig och skötte sig toppen! Dock vet jag verkligen inte hur jag red. Var inte med någonstans och jag kan fortfarande skämmas så jag bli röd ändå upp till himlen! Fy så pinsamt!! Men hon hoppade jätte bra, skötte sig och räddade upp hela situationen, så jag var mer än nöjd med skruttan! Vi hoppade de två högsta "klasserna" som fanns och i den ena var det till och med två faser med pris och allt. Yeah! Provade att utmana henne med lite kortare vägar, dock inte för att få en placering utan mer som "omhoppnings-skolning" och omhoppningen var ju suverän. Det var det enda bra jag red på hela kvällen. Ballt! Ålte hem med två rosetter och en duktig syster!

Cordelie:
80cm - A:0+A:0, 0 fel 2:a
90cm - Clear round, 0 fel rosett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0