Tävling Jump Club 28/8

Åkte iväg med bebisarna till Rekasta. Dom var så himla duktiga båda två! Cordelie gick endast 1 klass, sedan var bensinen slut. Massor med spektakulära hinder att ta in.. Comedie var också jätte fin, hoppade som en superstjärna! Vart dock allt för stark i slutet av andra klassen, och istället för att sätta mig ner och lossa och RIDA henne så gjorde jag endast förhållningar, vilken inte riktigt biter på henne när hon bli SÅ stark. Men hon var ändå som en miljon, trots de två nedslagen. De låg ju dessutom på mitt konto tycker jag.

Måste också berätta att samma dag som vi var iväg red bästa kusinen final på Magie i skövde på Champion of the youngsters, och gissa vad!? De var 1 av de segrande 4-åriga ekipagen!!! Helt galet! SÅ duktiga!!! Blir så stolt :)

Comedie:
110cm - A:0+A:0, 0 fel
120cm - A:0, 8 fel

Cordelie:
1m - Bed. A, 4 fel


Fina Comediepan när hon kom 6a i Borlänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0