Sämst av de sämsta

Fy fan vilken dag rent ut sagt! Hatar NÄSTAN allt med hela dagen.  Dum i huvudet har den varit. Dum i huvudet har jag varit. Dumt i huvudet har allt varit. På bara några sekunder gick mit hummör från OK till mest förbannad och tjurig av de förbannade och tjuriga. Så de som såg mig idag måste sett den mest fula och tjuriga person de någonsin sett i sitt liv. Så har jag fått ur mig det också. Älsklingarna räddade mig precis från att få ett ordentligt, värstigt psykbryt genom att vara snälla, söta och älskvärda. Så nu laddar jag för nya tag. Nu laddar vi om till positivitet och glädje. Tror jag måste skaffa mig lite extraordinary Denise-ballfaktor. Ja, det måste jag. Då gör jag det! Redan ball bara för det lixom! Tjing!


Kommentarer
Postat av: JESSIIIE

Åhhh vilken fin bild på dig! :)<3

2011-09-08 @ 00:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0