Minstingarnas Centrum

Vilken toppendag! Hästarna går ju så galet bra, hela tiden! Idag markarbetade jag allihopa, utom Comedie som mamma longerade. Alltså shit säger jag bara! Dom är ju riktiga stjärnor hela högen! Idag var det även första gången sedan den 5:e Juni som Curt gjorde någonting som inkluderade något som helst med bommar. Vi red över ett litet block i slutet och det var så himla roligt! Han tyckte det var helt galet kul och gjorde det hur bra som helst! Lycklig ryttarinna! Bella hoppa lite serier och hon har blivit så duktig på att sätta under sig. Hoppade galet bra och tog med benen upp riktigt ordentligt alla gånger utom 1 och hoppade även mycket fint med ryggen. Cordelie markarbetade jag bara på runda spår idag och gjorde lite övergångar för att checka upp allt, eftersom att vi åker iväg till Rekasta idag. Vi tar även med oss Comedie, och imorgon är det alltså minstingarna som står i centrum när det hålls tävlingar på Jump Club. Det ska bli så himla roligt och jag hoppas verkligen att dom sköter sig. Uppdaterar om hur det har gått imorgon. Tjing! 

 
Comedie på hennes förra tävling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0