Min Sommar, del 7

Var uppe i Stockholm en sväng nu i slitet av sommarn. Hade även med mig Bella en gång i några dagar eftersom hon var tvungen att gå i och med att det var för nära inpå SM:et för att låta henne vila och lite för många dagar för att jag ville att någon annan skulle rida, i och med att hon har haft en liten "stödvila" nyligen också, och i och med att hon är lite känslig.

Hur som helst så hade jag och tjejorna grillkväll hemma hos Alma. Jag lekte grillmaster och briljerade! Cooling. Det blev hur gott som helst och som den matälskare jag är så åt jag tills jag mådde illa. Måste lära mig att hålla igen lite.. Senare drog vi vidare in mot stan där de hade bestämt att vi skulle gå på bio och se skräckfilm. Oj så jag inte ville, jag är ju så mesig! Men när vi väl kom dit så bestämde vi oss för att se Bridesmaids istället. Det var en väldig tur tycker jag, inte bara i och med att jag slapp skräckfilmen, utan även för att den var så sjukt, sjukt, sjukt rolig! Alltså herregud vad jag skrattade! Det var lixom ingen hejd! Det var inte nådigt! Helt galet. Så vill ni se en rolig film så rekomenderas denna STARKT! Haha shit! Det måste vara en av årets bästa filmer.

Senare blev det övernattning hos Amanda. Jag somnade tidigt och tidigast som vanligt och sov som en gud. God natt, ungefär.


Haha! Galet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0