Min Sommar, del 4

Åkte iväg till Karlstad en eftermiddag med min bästa vän och mötte upp hennes pojke Michael hemma hos honom. Senare drog vi in till staden och försökte hitta en matplace där de hade jordnötssås på menyn (OBSERVERA! jordnötssås var för dagen VÄLDIGT viktigt!) och som inte hade sommarstängt. Det var inte det lättaste, men till slut satt vi där och jag fick min jäkla jordnöttsmumsigasås. Vidare droig vi mot biosalongerna där det var biljettuthämtning och godisköpning som skedde inför sista Harry Potter filmen. Sjukt! Helt slut! Och jag och Fia som följt HP ända sedan början. Kommer till och med ihåg när vi satt i gamla biosalongen i Karlskoga och såg på den allra första tillsammans, men Sussi som somnade och snarkade på köpet också. Haha!

Filmen var i alla fall jätte bra och vi gick nöjda där ifrån. Hade en super kväll med världens bästa människor. Dom är så himla snälla och bra så jag har svårt att bli glad ändå in i hjärtat över att de ska flytta till Skara nu i höst i tre år, även om jag är glad för deras skull. Fia har allt fått höra vilken svikare hon är, men jag önskar henne all lycka med utbildningen!


Mina fina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0