I Wanna Go

Åh, vill försvinna för en dag! Har så fruktansvärt ont i rygg, nacke och huvud idag. Huvudvärken är inte att leka med! Har aldrig känt något liknande. Hemskt! Så idag ligger jag inne och försöker vila, för så fort jag involverar mig i fysisk aktivitet så känns det som om att huvudet håller på att sprängas. Dock var jag ute och skrittade Bella förut. Skrittade ut samtidigt som jag jobbade på med föregående dagars markarbete i ca 30-35 minuter. Sedan trodde jag att jag skulle kräkas. Så min dag ser rätt kass ut. Därför tröstäter jag massa Ben & Jenkan Half Baked idag. Det är jag värd när livet är så rumpa som idag. Hoppas på en bättre dag imorgon och hoppas på att ni mår betydligt bättre än mig. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0